Regulamin Sklepu Internetowego Tennis.pl

 
I.POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów przez kupującego w sklepie prowadzonym przez sprzedającego.

2. Sprzedającym jest firmaSaltana Sp. z.o.o która działa pod domeną www.tennis.pl.pl i ma siedzibę w Katowicach

3. Kupującym może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w formie dopuszczalnej przez przepisy prawa.
 
II.SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1.Do zawarcia umowy sprzedaży konieczne jest założenie przez kupującego zamówienia poprzez formularz znajdujący się na stronie internetowej www.tennis.pl . 

2. Sprzedający zastrzega, iż w przypadku, gdy na w/w formularzu dane klienta będą niekompletne lub sprzedawca poweźmie wątpliwości co do ich prawdziwości zamówienie nie będzie zrealizowane.

3. Poprawne podanie e-maila oraz przyjęcie przez sprzedawcę zamówienia potwierdzane jest przesłaniem przez sprzedawcę kupującemu na wskazany przez niego e-mail potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

4.  Jeśli kupujący chce odwołać zamówienie musi skontaktować się ze sprzedawcą pod numerem telefonu 721 777 521 lub mailem na adres: sklep@tennis.pl

5. Sprzedawca zastrzega, iż nie można odwołać zamówienia, jeśli towar został już wysłany do kupującego.

6. W przypadku braku towaru w magazynie sprzedawcy lub znacznej zmiany cen, sprzedawca skontaktuje się z kupującym, aby indywidualnie ustalić termin realizacji zamówienia lub zaproponować inny produkt dostępny w sprzedaży.

7. Wszystkie podane na stronie www.tennis.pl ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

8. Ceny są wiążące w chwili składania zamówienia, jednakże w szczególnych przypadkach mogą ulec zmianie, np w sytuacji kiedy towar pochodzi z zagranicy i przeliczany jest po kursie walutowym lub importer nie uaktualnił cen ubiegłorocznych.

9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów umieszczonych w domenie www.tennis.pl , wprowadzania oraz odwoływania ofert promocyjnych.

10. Kupujący może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

11. W razie jakichkolwiek sporów zastosowanie mają przepisy obowiązujących ustaw prawa polskiego.
 

 
III.WYSYŁKA, KOSZTY I CZAS REALIZACJI, FORMY PŁATNOŚCI ,DOSTAWY

1. Realizowane przez sprzedającego zamówienie wysyłane jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

2. Sprzedający wysyła zakupiony towar za pobraniem przy odbiorze towaru lub po wpłacie przez kupującego przedpłaty na konto bankowe sprzedającego.

3. Koszt ubezpieczonej przesyłki DPD :

do 30 kg wynosi 40zł  przy przedpłacie lub 45  zł za pobraniem

4.  Sprzedający bierze pełną odpowiedzialność za wysyłkę realizowaną przez DPD.

5. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

6. Orientacyjny czas realizacji zamówienia tj. otrzymania towaru przez kupującego wynosi do 5 dni roboczych.

7. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru za które nie ponosi winy.

8. Decyzja o wyborze przewoźnika należy do klienta.

10. Sprzedawca zapewnia odbiór osobisty towaru w swojej siedzibie od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-17.00

9. Do kupującego należy prawo wyboru płatności, które obowiązują u sprzedającego.

12. W przypadku nieobecności kupującego, kurier pozostawia awizo z informacją, kiedy i gdzie można odebrać przesyłkę. Dostawa awizowanej przesyłki dokonywana jest bezpłatnie. Każda następna próba doręczenia jest płatna. Koszty te ponosi kupujący. W przypadku nieudanych prób doręczenia, towar zostaje zwrócony do magazynu sprzedającego a klient zostaje obarczany kosztami dostawy.

13. Płatności przelewem przyjmowane są na następujące konto bankowe: 

14. Rozliczenia transakcji kartá kredytowá i e-przelewem przeprowadzane sá za poßrednictwem Dotpay.pl

 

IV.REKLAMACJE

1. Warunkiem reklamacji przesyłki towaru w przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia, jest dokonany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej lub przedstawiciela poczty protokolarny opis szkody oraz odmowa przyjęcia towaru.
W takim przypadku kupujący jest obowiązany do niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o zaistniałej sytuacji.

2. Towary wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

3. Koszty przesłania towaru wolnego od wad pokrywa sprzedawca.

4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez sprzedającego jest załączenie do reklamacji paragonu fiskalnego lub kopii faktury.

5. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi kupujący.

6. Wszelkie spory wynikające w toku postępowania reklamacyjnego strony zobowiązują się w pierwszej kolejności rozstrzygać na drodze pozasądowych negocjacji.
      
V. ZWROT TOWARÓW (INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO)

DANE FIRMY: Saltana Sp.o.o.

Al. korfantego 2

40-004 Katoweice

e-mail:sklep@tennis.pl

Opis procedury reklamacyjnej:

    Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@tennis.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy 

 Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co

najmniej:
       1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
       2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
       3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
       4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.


  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@tennis.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….

Ja……………………………….niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….………………………………………………………………………………………………………….,
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .

Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:

    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Firma Saltana Sp.o.o.

Al. korfantego 2 

40-004 Katowice
Oświadcza że zobowiązuje się dostarczyć rzecz (towar) bez wad ukrytych, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


VI.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  Dane klientów sklepu będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień i prowadzenia statystyk sprzedaży. Będą
przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U nr 133 poz. 883.

2. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania zamówienia bez podania przyczyny.

3. Kupującemu przysługuje w ciągu 14 dni prawo do zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny.

4. Wszelkie wątpliwości wynikające ze stosowania regulaminu strony zobowiązują się rozwiązywać na drodze polubownej. W razie wyczerpania drogi polubownej i konieczności prowadzenie postępowania sądowego, właściwy będzie polski sąd powszechny..

5. W sprawach nieuregulowanych w przedmiotowym regulaminie będą miały zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególności kodeks cywilny.